• Aug

    16

    2024
  • 179
Navigo ERP Softver za Integraciju Poslovnih Funkcija

Navigo ERP Softver za Integraciju Poslovnih Funkcija


Smatrali smo da je ERP sistem veliki korak za naše poslovanje sve dok nismo sklopili poslovno partnerstvo sa kompanijom NavigoERP koji je ovaj napredni i moderni sistem u potpunosti prilagodio našim potrebama.

Dugogodišnja saradnja sa kompanijom NavigoERP omogućila nam je lakše i jednostavnije poslovanje što je i doprinijelo našem uspješnom poslavanju i razvitku. 

Kroz naš primjer, pokušaćemo vam približiti ERP sistem i objasniti kako će vam pomoći u ostvarivanju boljih poslovnih rezultata. Prije svega, ključ je dobra komunikacija i razumjevanje jer ćete samim tim vrlo lako pronaći rješenje koje odgovara specifičnim potrebama i budžetu vašeg preduzeća.

Navešćemo svega nekoliko usluga koje NavigoERP sistem nudi i na koji način je pomagao nama, a sad može i vama:

  1. Automatizacija usluga: Putem NavigoERP sistema, omogućili smo korisnicima da dobijaju račune na vrijeme kroz automatizaciju usluge slanja računa na korisničku e-mail adresu. Takođe, naši korisnici, pored dobijanja računa na e-mail, mogu dobijati i objedinjene izvode svog ZEV računa, čineći ZEV transparentnijim, efikasnijim i vrlo lakim za upravljanje.

  2. Centralizacija podataka: Umjesto da se podaci nalaze u različitim softverima ili čak na papirnim dokumentima, NavigoERP sistem ih konsoliduje na jednom mjestu. Ovo omogućava lakši pristup i bolju organizaciju podataka, što jenama povećalo efikasnost u radu.

  3. Povećana produktivnost: Automatizacija rutinskih zadataka kao što su praćenje zaliha i obračun plata može značajno uštedjeti vrijeme i smanjiti mogućnost grešaka, što nam je omogućilo da se fokusiramo na značajnije zadatke i planove.

  4. Poboljšanje finansijskog upravljanja: NavigoERP sistemi nude alate za praćenje troškova, upravljanje budžetima i generisanje finansijskih izveštaja. Ovo pomaže u boljem planiranju i kontroli troškova, kao i u usklađivanju sa računovodstvenim standardima.

  5. Bolja kontrola zaliha: Praćenje inventara u realnom vremenu omogućilo nam je preciznije upravljanje zalihama, što nam je uticalo na smanjenje troškove vezane za prekomjerne zalihe i i takođe pomoglo u optimizaciji nabavke.

  6. Jednostavnije praćenje i izvještavanje: Zaboravite na exel tabele i ručne unose poslovnih rezultata. Automatizovani izveštaji i analize omogućavaju lakše praćenje poslovnih performansi i identifikaciju ključnih oblasti za poboljšanje.

  7. Bezbjednost podataka: Ono što nam je bilo najbitni je da moderni NavigoERP sistem pruža napredne mjere bezbjednosti za zaštitu poslovnih podataka od neovlašćenog pristupa ili gubitka.

Tržište zahtjeva da ste brzi i efikasni, da ste uslužni i prilagodljivi. Za stare sisteme obračuna, vođenja finansija i sl. nismo više imali vremena.

Za više informacija o NavigoERP posjetite njihovu stranicu i prijavite svoj biznis. 

https://navigoerp.com/

 

KOMENTARI

  • Telefon:
    +387 51 961 691

  • Save Mrkalja 13
    78000 Banja Luka
    Bosna i Hercegovina

O nama

Infostan je Internet bazirana aplikacija namjenjena zajednicama etažnih vlasnika i vlasnicima nekretnina a predstavlja našu verziju rješenja za međusobnu saradnju izvođača radova na održavanju kuća i stanova i samih vlasnika nekretnina.

© Copyright 2016 - 2024 Infostan - Izrada i projektovanje Infostan d.o.o. - Verzija 1.3
Politika privatnosti - Opšti uslovi poslovanja