• Mar

    14

    2024
  • 6490
Proces registracije Zajednice etažnih vlasnika

Proces registracije Zajednice etažnih vlasnika


Ukoliko ste trenutno u procesu osnivanja zajednice etažnih vlasnika pogledajte koje korake morate obaviti

Kako Zajednice etažnih vlasnika imaju status pravnog lica tako i procedura registracije obuhvata procese pripreme dokumentacije, upisa u registar, izradu pečata i na kraju otvaranje žiro računa u nekoj od komercijalnih banaka. 

Prije nego pristupite registraciji, neophodno je prikupiti:

1. Izvode iz knjige uloženih ugovora za članove zajednice (Izdaju se u lokalnoj kancelariji Republičke uprave za geodetske i imovinsko pravne poslove) - opciono umjesto izvoda, moguće je priložiti i kopiju notarskog ugovora o kupoprodaji (ako nekretnina još nije evidentirana od strane RUGIP-a) – po jedna kopija svakog dokumenta
2. Ugovor o osnivanju zajednice etažnih vlasnika – 3 primjerka *
3. Ovjeren spisak članova zajednice – 3 primjerka *
4. Odluka o imenovanju članova Upravnog Orbora zajednice - 3 primjerka *
5. Odluka o imenovanju predsjednika zajednice - 3 primjerka *
6. Ovjereni potpisi lica ovlaštenih za zastupanje zajednice (OP obrazac) – 3 primjerka
7. Dokaz o plaćenoj administrativnoj taksi (kopija uplatnice)
8. Komplet obrazaca za upis u registar (mogu se kupiti u bolje opremljenim knjižarama) pri čemu OP obrazac i obrazac prijave za upis zajednice ispunjava i ovjerava potpisom predsjednik ZEV-a. Ostale dokumente ispunjava nadležna služba. - 1 komplet

Dokumenti pod rednim br. 2-5 sadržani su u obrascu Primjer Ugovora

Prije nego uplatite administrativnu taksu i ovjerite pečate, sakupljenu dokumentaciju odnesite na pregled u lokalne kancelarije Odjeljenja za komunalne i stambene poslove i poslove saobraćaja kako bi istu pregledali i eventualno ukazali na greške. Nakon pregleda dokumentacije, potrebno je uplatiti administrativnu taksu te taksu za ovjeru potpisa predsjednika Zajednice (sve uplate se vrše u prijemnoj kancelariji).

Da bi se dobila Potvrda o registraciji iz Poreske uprave neophodno je da se popuni sljedeća prijava:

1. Prijava za registraciju tj. evidentiranje pravnog lica (PR-1 obrazac).
2. OVJERENA kopija Rješenja o registraciji zajednice etažnih vlasnika od Administrativne službe grada ili opštine
3. OVJERENU kopiju OP obrazca (Ovjereni potpisi lica ovlašćenih za zastupanje – OP obrazac dobija se u opštini nakon registracije)
4. kopiju lične karte lica ovlašćenog za zastupanje – predsjednika ZEV-a (lična karta ne mora biti ovjerena).

Sva navedena dokumentacija se dostavlja u lokalnu kancelariju u Poreskoj upravi Republike Srpske.

Takođe je potrebno otvoriti žiro račun ZEV-a u nekoj od poslovnih banaka.

Ako želite da sebi olakšate dalje vođenje i upravljanje zajednicom, vođenje finansija, praćenje naplate i troškova, javite se putem forme. Zavisno od Vašeg interesa, možemo Vam ponuditi pakete za samostalnu upotrebu ali i kompletan paket usluga gdje naše osoblje preuzima na sebe sve poslove oko Vaše zajednice. Više informacija možete pronaći na stranici EZEV

KOMENTARI

  • Telefon:
    +387 51 961 691

  • Save Mrkalja 13
    78000 Banja Luka
    Bosna i Hercegovina

O nama

Infostan je Internet bazirana aplikacija namjenjena zajednicama etažnih vlasnika i vlasnicima nekretnina a predstavlja našu verziju rješenja za međusobnu saradnju izvođača radova na održavanju kuća i stanova i samih vlasnika nekretnina.

© Copyright 2016 - 2024 Infostan - Izrada i projektovanje Infostan d.o.o. - Verzija 1.3
Politika privatnosti - Opšti uslovi poslovanja